Monday 15 June 2009

celebrity look - print




: vogue.com

remember i posted a topic about print dress few days ago?
it is really one of the main style element for this summer..

here's some celebrity looks at vogue.com which i picked for this specific topic..

-------
這是一些我蠻喜歡的celebrity look
重點是這個夏天流行的元素 - 印花

記得我之前有說有關印花洋裝也可以穿得很個性嗎
這個夏天非常流行第三張這種印花的絲襪
topshop就可以看到 但是我沒有非常喜歡

可是當我看到這張藍色的
我覺得非常好看
也不會有種髒髒的 或是有腿染到顏色的種感覺出現


No comments:

Post a Comment